2015/06/15

OUTFIT: Light Pink


Another Outfit I wore in Vienna - which is btw a pretty good place to take photos outside. There is no garbage, no shattered beer bottles or barely any graffitis on the walls and I feel like every facade is picturesque (and also, you meet nice people who wouldn't really stare at you for too long, when they "catch" you taking photos on the streets). You will have a nice example of a berlin facade in the next Outfitpost, which has its charm, no doubt, but still cannot be compared in any way to vienna.





Culottes - Romwe Jacket - Missguided Top - Asos Bag - &otherstories Watch - DW Shoes - NIKE
Pictures by Juule 

14 comments:

  1. Wow, this outfit looks fabulous ! :))
    I like the fabric of the trousers

    http://monkey-with-the-crown.blogspot.de

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you, Marieke :)

      Delete
  2. Great look!) www.elationofcreation.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. thats kind, thanks alena

      Delete
  3. ^^♪
    http://www.lauderlis.com/2014/03/cruel-thing.html#ct2

    ReplyDelete
    Replies
    1. as always, thank you for reblogging :)

      Delete
  4. Schönes Outfit und es sieht wirklich wunderschön dort aus! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke, Julie :) oh ja, ich vermisse es gerade sehr

      Delete
  5. I love the trousers, where are they from?? they look so cool! :)

    Fashionably Sparkly

    ReplyDelete
    Replies
    1. they are tagged (: thanks!

      Delete
  6. du bist einfach echt seit jahren meine lieblingsbloggerin. damals bin ich durch dein blog aufmerksam geworden, weil du so ein schönes Foto von deinem Zimmer gepostest hattest (ca 2010)und bis heute schau ich echt alle 2 Tage auf deinen Blog und bin immernoch begeistert. Mach einfach weiter so du kreativer positiver toller Mensch. btw : das alte design hat mir einen Ticken besser gefallen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow :) ich weiß gar nicht, was ich sagen soll. Das freut mich gerade so sehr, (wobei mir das mit dem design leid tut. ich setz mich mal dran.) - Ich freu mich natürlich immer über jeden Kommentar, aber dieser hier versüßt mir den Tag so dermaßen, dass ich Lust bekomme, mir noch mehr Mühe zu geben, damit dieser Blog weiterhin gefällt. Danke für diese großartige Motivation und hoffentlich bleibst du mir noch eine Weile als Leser erhalten :)

      Delete