2015/10/22

DIARY: Flowers at Soho House Berlin


I´ve never been the Event Type of girl. Awkwarding in a corner and eating the sweets from the buffet, with no self-respect while putting a macaron in my pocket and drinking alcoholic drinks before 2 p.m. But Storm (Adorabletwo) took me out on that Saturday and honestly, who can say no to a sea of flowers? Or to Storm. Well, I couldn't. Also, what is better than meeting some great people and having an-allround good smell in your nose, while getting more and more of those amazing red smoothies and talking to the bartender about tupperware, that I should have taken with me? See? Nothing. Btw, I met Veronique of Verniquesophie.com and Laura of Designdschungel. Both of their Blogs are beautiful, so go for a visit!
BTW: I vote for more brotherhood in the blogosphere. why not linking people you´ve met and had a nice talk with? I mean, look at Storm, who looks great while listening to me. haha, my face :D




THANK YOU FOR THE BEAUTIFUL EVENT

14 comments:

  1. this looks really cool! you look so lovely!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you Ramida :D they literally didn't wanted to take pictures of me

      Delete
  2. Ohh das sieht toll aus, so viele schöne Blumen auf einmal :)

    Liebste Grüße ♥
    Mai von Sparkle & Sand

    ReplyDelete
    Replies
    1. hab ich auch selten gesehen ♥

      Delete
  3. Oh entschuldige, ich hab den Kommentar jetzt erst gelesen! Ich würde dir Minusgefühle - oh Überraschung - halt echt empfehlen. Selbst wenn man keine persönliche Schnittmenge mit Depressionen o.ä. hat! Falls du's liest, dann berichte (zumindest auf Instagram oderso! :D). Und jetzt das Wesentliche an meinem Kommentar: DANKE. Endlich mal jemand, der Kastanienmännchen (er)kennt. Jetzt gerade ist sogar noch ein viel Heftigeres auf meinem Blog zu sehen, das mein Freund gemacht hat und das wohl irgendwas Chemisches darstellen soll, Props dafür.

    Liebe Grüße!

    ReplyDelete
    Replies
    1. und gleich mal angeschaut ♥ Ohja, er setzt die Messlatte so hoch :D

      Delete
  4. Ich liebe frische Blumen in meinem Zimmer ! Habe mir gerade heute ein paar frische geholt.
    Wunderschöne Bilder!

    Liebe Grüße, Valerie ♥
    http://galeriedevalerie.blogspot.de/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohja, schön aber auch ein Luxus, den man sich so ein mal in zwei Monaten leisten kann :D

      Delete
  5. Habe deinen Blog gerade entdeckt und gleich mal abgespeichert. Hier folge ich gerne! So schöne Bilder und Beiträge :))

    Liebste Grüße aus Hamburg
    Jenny von BLOND GIRL

    ReplyDelete
    Replies
    1. danke dir liebe Jenny ♥ freut mich sehr, dass er dir gefällt!

      Delete