2015/11/23

OUTFIT: Perfect Bikerjacket

And now that I cannot put it off anymore, its snowy and freezing - At least I saw my first snow yesterday in a dinosaur park! yeahi. This is obviously the official end of my favorite season Autumn, which I must admit, was so overwhelmingly beautiful this year, that I cannot even complain. But its also the end of my autumn uniform, skinny jeans and leather jacket. I will now cover myself in cuddly knits and avoid to step outside for the upcoming five months :D No, not really. But it`s always quite shocking to see how cold winter can be (this is just the beginning) and how little creative it is to layer everything you have to keep yourself warm. I hope you enjoy my last look for this autumn, I cannot wait for spring and this biker jacket. 










Jacket, Boots: ESPRIT, Jeans - Dr. Denim, Bag - Carven Malher, Blazer - Shein* , Scarf - ROMWE*

PICTURES: Anais

16 comments:

  1. Great outfit!
    Cute bag!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Dein Outfit ist dir wirklich perfekt gelungen, die Kombination trifft genau meinen Geschmack. Der Schal ist so toll, dass ich mich kaum daran satt sehen kann. Wirklich der schönste Look den ich seit langer Zeit gesehen habe, total inspirierend. Besonders schön finde ich auch die Kombination von schickerem Blazer in weiß und eher derberer Bikerjacke in schwarz.
    Ich freue mich auch schon sehr auf winterliche Looks von dir!
    Ganz liebe Grüße,
    Christina von http://lifeas-christina.blogspot.de

    ReplyDelete
    Replies
    1. danke liebe christina ♥ :) finde übrigens wirklich schön dass du bis weihnachten blogvorstellunqgen auf deiner schönen seite machst. hut ab vor so viel Gemeinschaftssinn! hab einen schönen ersten advent (:

      Delete
  3. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  4. Die Lederjacke sieht wirklich toll aus,
    das die von Esprit ist hätte ich niemals gedacht!

    Liebste Grüße ♥
    Mai von Sparkle&Sand

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sie ist echt etwas anders als der rest des Katalogs :D aber sie mausern sich langsam zu einer lieblingsmarke ♥

      Delete
  5. Nothing better than a good biker jacket! you look fab!

    Made In The 1990's

    ReplyDelete
  6. Amazing outfit, i love it. your biker jacket is amazing.
    Blog - Coco made me do this

    ReplyDelete